piątek, 8 lutego 2013

Josh Jakus oryginalna torebka zdobiona haftem soutache







10 komentarzy:

  1. Te torebki są świetne. A z takim dodatkiem wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro kolejne torebki, tym razem nowe, filcowe kuferki z sutaszowymi aplikacjami (o ile uda mi się pstryknąć dobre zdjęcia :)
    Pozdrawiam i dziękuję że do mnie zaglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą inne wzory z kolekcji Josh Jakus?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie Josh Jakus, ale inne torebki tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknoty ;) Bardo,ale to bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebka jest rewelacyjna!Niespotykany kształt i odpowiednio wyważona aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna koncepcja, uwielbiam połączenie kolorów
    Fajnie, że odkryłam twoje dzieła
    Pozdrawiam serdeczni

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam wiele prac sutasz, ale Twoje zrobiły na mnie wrażenie! gratuluję! piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te torebki mnie fascynują... są rewelacyjne, a z Twoja ozdobą sutaszową... piękna

    OdpowiedzUsuń